De eerste dag

18 oktober 2019 - Nonthaburi, Thailand

Hay allemaal!

De meesten van jullie heb ik al geappt, want zo gaat dat natuurlijk... Als je eenmaal internet hebt, dan gaat die telefoon weer aan en is die weer flink aanwezig :) In Thailand is natuurlijk ook Netflix, dus die app gaat er na vandaag lekker af! Even geen onzinnige afleidingen van series die ik al 3x heb gezien! :)

Vanochtend vroeg zijn we dus geland in Bangkok. Het is hier 5 uur later, dus voor ons gevoel was het 12 uur 's nachts, maar was het hier 5 uur 's ochtends. De ochtendspits was begonnen, dus overal auto's en de taxi deed er iets langer over. De vriendelijke man, Kamol, lachte ons een beetje uit toen we uitlegden waar we naartoe moesten. Het schijnt geen toeristische wijk te zijn, waarom hebben we voor die plek gekozen!? Wij zijn alleen maar blij met dat nieuws ^^ Wij willen liever lekker rustig bijkomen, zonder teveel toeristen-getrek.

Toch is hier alles. Ons hotel is netjes, schoon en chill en buiten is een marktje, overal eten, een 7eleven om de hoek en heeel veel scooters! Thom heeft een blanke gezien, ik nog niemand. We zitten dus echt in een gewone, Thaise wijk.

Het is even wennen aan de hitte, want het is hier echt 30 graden. 's Middags richting de 40 graden! We gaan morgen wel zien hoe dat is! Dan willen we naar de Chatuchak markt :)

Heel veel liefs!

Liselotte

1. Annet en Piet:
    18 oktober 2019
    Veel lol morgen op de markt.
  2. Gre Bergsma:
    Veel plezier de Bergsma’s
  3. Henk en Margo:
    18 oktober 2019
    Wens je heel veel moois toe 😘
  4. Karin:
    👌💪👍
  5. Nicoline Kooij:
    19 oktober 2019
    Jeetje 40 garden, hier alleen maar regen. Wat een heerlijk filmpje trouwens :). Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog meer tegen komen